Job 13 van 36


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Klantendienst | Anderlecht | NL + FR


Functie

Als Medewerker Klantendienst ben jij het aanspreekpunt voor hun klanten en beantwoord je vragen over productlijnen, beleggingen, loyaliteitsbonussen, en meer. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende service aan de klanten van het interactiecentrum.

Jouw taken omvatten onder andere:
  • Het verstrekken van informatie aan de klant.
  • Het invoeren van data en indexeren van bestanden.
  • Klanten informeren over de status van hun bestelling.
  • Het afhandelen van klachten.
  • Behandeling van inkomende/inbound oproepen.
  • Het verlenen van advies aan klanten.
  • Het samenstellen van administratieve dossiers.

Jouw profiel

  • Je hebt minstens een A2-diploma.
  • Je spreekt zowel Nederlands als Frans.
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een blanco uittreksel uit het strafregister.
  • Je hebt kennis van computers.

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)

Aanbod

  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving.
  • Je zult werken in shifts tussen 8u en 22u en één keer per maand op zaterdag.
  • Het maandloon is afhankelijk van jouw ervaring.
  • Het salaris wordt aangevuld met maaltijd- en ecocheques, evenals een verplaatsingsvergoeding.
  • Een grondige opleiding en coaching on-the-job worden voorzien.

    Heb je nog vragen? Neem contact met ons op via 02 254 85 10 of stuur een e-mail naar vilvoorde.131@adecco.be

Solliciteren

131 VILVOORDE
+32 (0)2 254 85 10

Solliciteren